مسؤول عقیدتی سیاسی قرارگاه غرب ارتش:
مسؤول عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش گفت: این انقلاب به آسانی به‌دست نیامده و خون‌های پاکی برای حفظ آن ریخته شده است.
کد خبر: ۳۶۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 18 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس،حجت‌الاسلام بیژن سلیمانی امروز در مورد برگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای 6 و تجلیل از 192 نفر از جانبازان و خانواده معظم شهدای کرمانشاه که شامگاه سه‌شنبه 28 دی ماه سال‌جاری در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این مراسم قابل تقدیر است.

مسؤول عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: آن‌چه در وجود انسان به آدمی آرامش می‌دهد، ایمان به خدا است و شک نداشته باشید به قول مقام معظم رهبری شما چشم و چراغ این مملکت هستید و لطف خداوند متعال و دعای امام سجاد بدرقه راه شما است.

به گفته وی، شما که در مقابله با دشمنی که کشورهای بسیاری از آن حمایت می‌کردند، در زمان دفاع مقدس از آب و خاک این کشور دفاع کردید و شما که در یک حرکت انقلابی یک طاغوت مثل سلطنت پهلوی را ساقط کردید، ما باید قدر شما و این انقلاب که آسان به‌دست نیامده است را بدانیم.

مسؤول عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این انقلاب به آسانی به‌دست نیامده است و خون‌های پاکی برای حفظ آن ریخته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار