دومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه فعالیت های مشترک معاونت آموزش ابتدایی و اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 18 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه، زهره بالاگبری معاون آموزش ابتدایی با اشاره به تفاهم نامه همکاری بین معاونت آموزش ابتدایی وزارت متبوع با سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: کمک به رفع نیاز ها و مشکلات این دسته از دانش آموزان وظیفه اخلاقی بوده و توجه به مسایل آموزشی دانش آموزان تلفیقی – فراگیر یکی از مهمترین دغدغه های حوزه معاونت آموزش ابتدایی است. 
در ادامه ی نشست مسوولین و کارشناسان حوزه معاونت آموزش ابتدایی و اداره آموزش و پرورش استثنایی در مورد چگونگی اجرای مفاد تفاهم نامه به عمل آمده و ارایه راهکارهای عملیاتی آن در استان به بیان دیدگاه ها و نظرات کارشناسی خود پرداختند.
در این نشست قرار شد کارگاه آموزشی به صورت قطبی برای مدیران و آموزگاران دارای دانش آموز برگزار شود، نیروی انسانی مورد نیاز مراکز اختلالات یادگیری تأمین و در تأمین فضای مورد نیاز و مناسب دانش آموزان تلفیقی- فراگیر همکاری لازم به عمل بیاید. همچنین در دستور کار مسوولین ذی ربط بازدید از مراکز اختلالات و واحدهای آموزشی دارای دانش آموزان تلفیقی- فراگیر قرار گیرد و  مراکز اختلالات یادگیری در شهرستان ها و مناطق تابعه توسعه یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار