سرپرست اداره کل هواشناسی کرمانشاه:
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، با اشاره به ایجاد مه شدید در برخی نقاط استان از جمله کرمانشاه و روانسر، گفت: این پدیده طی امشب و فردا با شدت کمتر ادامه پیدا می کند.
کد خبر: ۳۶۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 18 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،علی محمد زورآوند روز چهارشنبه اظهار کرد: علت اصلی تشکیل مه سردی و رطوبت هواست که از اوایل شب گذشته در شهرستان های کرمانشاه و روانسر از نمود بیشتری برخوردار بود.
وی افزود: البته با بالا آمدن آفتاب از شدت مه گرفتگی کاسته شده ولی هنوز در شهر و بخصوص جاده های خارج شهر این پدیده جوی وجود دارد.
زورآوند ادامه داد: پیش بینی می شود طی امشب و اوایل صبح فردا به دلیل سردی هوا و رسیدن دما به زیر صفر درجه نیز همچنان شاهد پدیده مه گرفتگی باشیم.
سرپرست اداره کل هواشناسی کرمانشاه در ادامه با اشاره به استقرار توده هوای سرد در استان، گفت: برای امشب دمای هفت شهرستان به زیر صفر درجه خواهد رسید.
وی گفت: کرمانشاه، اسلام آبادغرب، کنگاور، سنقر و کلیایی، صحنه، هرسین و روانسر شهرستان هایی هستند که دمای آن ها به زیرصفر و بین منفی یک تا منفی چهار درجه خواهد رسید.
زورآوند گفت: البته احتمال اینکه دمای هوا در شهرستان های پاوه و جوانرود و دالاهو نیز امشب به زیر صفر برسد وجود دارد.
سرپرست اداره کل هواشناسی کرمانشاه، حداکثر دمای هوای امروز مرکز استان (شهر کرمانشاه) را 12 درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: امشب نیز دمای این شهر به 2 درجه زیر صفر خواهد رسید.
وی در پایان گفت: پیش بینی می شود برای دو سه روز آینده از سرمای شبانه مقداری کاسته شود ولی در مقابل دمای روزانه نیز تا دو درجه سردتر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار