مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: آیین رونمایی از مجموعه کتاب شعر «غزل‌قرن» همزمان با برگزاری همایش غزل‌سرایان، 10 بهمن‌ماه سال‌جاری در تالار انتظار کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 18 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس،ابراهیم رحیمی‌زنگنه امروز اظهار داشت: آیین رونمایی از مجموعه کتاب شعر «غزل‌ قرن» همزمان با برگزاری همایش غزل‌سرایان در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این کتاب مجموعه‌ای از اشعار شاعران استان کرمانشاه به‌عنوان آثار شایسته‌ای است که توسط 2 نفر از هنرمندان کرمانشاهی از جمله «بابک دولتی» و «پیمان سلیمانی» طی 18 ماه جمع‌آوری شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آیین رونمایی از مجموعه کتاب «غزل‌قرن» یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال‌جاری ساعت 15 در تالار انتظار کرمانشاه برگزار می‌شود.

این مسؤول کتاب «غزل‌ قرن» را حاصل آثار فاخر و ارزشمند هنرمندان و شاعران کرمانشاهی دانست و بیان کرد: مراسم رونمایی از آن همزمان با همایش غزل‌سرایان با حضور محمدرضا عبدالملکیان، عبدالجبار کاکایی، کیومرث عباسی‌‌قصری، بیژن ارژن، محمد‌سعید میرزایی، جعفر درویشیان، منوچهر ناصحی و شاعران استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

گفتنی است، چاپ نخست مجموعه کتاب «غزل‌ قرن» از انتشارات دیباچه دارای 200 صفحه با حدود 2‌ هزار نسخه است که شامل اشعار شاعران برجسته‌ استان طی 100 سال اخیر از گذشته تا معاصر به ویژه هنرمندانی همچون ابوالقاسم لاهوتی، استاد یدالله بهزاد و ... است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار