فرماندار قصرشیرین:
فرماندار قصرشیرین از مرگ یک راننده عراقی در مرز پرویزخان جان خبر داد و گفت: علت فوت این فرد برق‌گرفتگی عنوان شده که معاینات انجام گرفته تیم پزشکی کوچک‌ترین آثار برق‌گرفتگی را تایید نمی‌کند.
کد خبر: ۳۶۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 18 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس،فرامرز اکبری امروز اظهار داشت: یک راننده کامیون اهل کشور عراقی در مرز رسمی پرویزخان جان خود را از دست داد.

وی این راننده جوان را اهل کشور عراق عنوان کرد و متذکر شد: براساس گفته شاهدان عینی، در زمان پرداخت عوارضی برای عبور از خروجی گمرکی به حالتی شبیه به تشنج دچار شده و مرده است. 

فرماندار قصرشیرین با تصریح بر اینکه برخی بدون هیچ مبنای مستند و صحیحی، علت فوت این فرد را برق‌گرفتگی عنوان کرده‌اند، گفت: معاینات بسیاری در قصرشیرین انجام گرفت و تیم پزشکی کوچک‌ترین آثار برق‌گرفتگی مشاهده نکرده است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه انتشار این نوع اخبار بدون سند موجب لطمه زدن به اعتبار بازارچه مرزی می‌شود، افزود: اگر علت برق‌گرفتگی بود، قطعا برای سایر افراد نیز پیش می‌آمد که این اتفاق نیفتاده است.

فرماندار قصرشیرین با اشاره به اینکه این فرد احتمال دارد سابقه مصرف دارویی داشته باشد و هیچ سابقه پزشکی از وی در دست نیست، عنوان کرد: شاید هم علت مرگ وی تشنج باشد.

وی تمام این احتمالات را اظهارنظر از سوی منابع و مسؤولان درمانی عنوان کرد و گفت: جسد این فرد با اطلاع خانواده وی برای کالبدشکافی و مشخص شدن نتیجه قطعی به پزشکی قانونی در کرمانشاه انتقال داده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار