رئیس هیئت دو ومیدانی استان کرمانشاه از اعزام دو و میدانی کاران استان به مسابقات قهرمانی داخل سالن و صحرانوردی کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 18 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر،حمیدرضا فردین پور اظهار داشت: طی روزهای آینده مسابقات قهرمانی صحرانوردی کشور برگزار خواهد شد و از استان کرمانشاه سهمیه اعزام ۴ دونده را داریم.

فردین پور همچنین از اعزام دو و میدانی‌کاران کرمانشاه به مسابقات قهرمانی داخل سالن کشور خبر داد و گفت: این رقابت‌ها نیز در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.

وی از مهمترین برنامه های در دست اقدام هیئت دو و میدانی را برگزاری مسابقات استعدادیابی دانست و گفت: این طرح در بین دانش آموزان دختر و پسر مدارس برگزار می‌شود و هیئت شهرستان نیز با جدیت این برنامه را دنبال می‌کند.

فردین پور هدف از برگزاری طرح های استعدادیابی را شناسایی افراد مستعد و توانمند در دو و میدانی و ساماندهی آنان برای تشکیل یک تیم منسجم از برترین‌های دو و میدانی عنوان کرد و گفت: اگر تیم خوبی در رده نونهالان و نوجوانان داشته باشیم می توانیم در رده های نوجوانانو  جوانان بهترین‌ها را به مسابقات کشوری اعزام کنیم.

فردین پور برنامه های استعدادیابی و کمک به پیشرفت دو و میدانی کاران در بین دختران و پسران را اساس کار هیئت دو و میدانی دانست و گفت: کشف استعدادهای خوب مهمتر از اعزام به مسابقات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار