معاون جبهه نجات کرمانشاه:
معاون حراست و بازرسی جبهه نجات کرمانشاه گفت: اگر آگاهی مردم نسبت به حقوق کودکان افزایش یابد، کار قوه قضائیه در رسیدگی به جرائم کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۳۶۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 18 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس،مهدی کوه‌دره امروز اظهار داشت: دیدگاه‌ها نسبت به کودکان کار باید تغییر کند و هدف اصلی انجمن جبهه نجات کرمانشاه (حمایت از حقوق کودک)، آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه نسبت حقوق کودک است.

وی جبهه نجات کرمانشاه را یک سازمان مردم‌نهاد و غیرانتفاعی توصیف کرد و افزود: هدف اصلی این انجمن آگاهی‌بخشی به قشرهای مختلف مردم نسبت به حقوق کودک است.

معاون حراست و بازرسی جبهه نجات کرمانشاه گفت: هر چقدر میزان آگاهی مردم نسبت به حقوق کودکان افزایش یابد، کار قوه قضائیه در رسیدگی به جرائم کاهش می‌یابد.

*سازمان‌های مردم‌نهاد در ایران جایگاه خود را کسب نکرده‌اند

وی با اشاره به اینکه انجمن جبهه نجات کرمانشاه در سال 83 با مجوز و ثبت شماره 103 از وزارت کشور کار خود را شروع کرد، تصریح کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد به دولت در انجام کارها و اقدامات کمک می‌کنند، اما در کشور ایران این سازمان‌ها هنوز به جایگاه خود نرسیده‌اند.

کوه‌دره اساس فعالیت انجمن را پایبندی به پیمان‌نامه حقوق جهانی کودک دانست و اضافه کرد: جبهه نجات کرمانشاه جزو معدود سازمان‌های مردم‌نهادی است که مورد قبول وزارت کشور است و فعالیت منظم دارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه 5 هزار نفر عضو انجمن هستند، تاکید کرد: افراد داوطلبانه در انجمن بنا به تخصص خود در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار