برای حضور در جام جهانی کشتی/
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از دعوت 2 ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران برای شرکت در رقابت های جام جهانی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ 18 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،محمدحسین محبی روز چهارشنبه اظهار کرد: حامد رشیدی و بهمن تیموری کشتی گیرانی هستند که با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان دعوت شده اند.
وی ادامه داد: رشیدی در وزن 70 کیلو و تیموری در وزن 74 کیلوگرم حضور دارند.
محبی افزود: اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران با حضور 19 ورزشکار از چهارم تا شانزدهم بهمن در خانه شماره شماره یک تهران برگزار می شود.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در اردوی تیم ملی نفرات شاخصی مانند حسن رحیمی، مسعود اسماعیل پور، مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی و کمیل قاسمی نیز حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: تیم ملی کشتی آزاد ایران خود را برای حضور در رقابت های جام جهانی سال 2017 که 29 بهمن در کرمانشاه برگزار می شود، آماده می کند.
محبی در ادامه و با تاکید بر آماده بودن شرایط برای میزبانی این رویداد مهم، افزود: در جلسه ای که روز گذشته با حضور استاندار کرمانشاه و خادم رئیس فدراسیون برگزار شد دو طرف بر هرچه باشکوهتر برگزار شدن این رقابت ها تاکید کرده و آقای رازانی استاندار نیز اعلام کرد که حمایت های لازم را از برگزاری این مسابقات به عمل خواهد آورد.
وی در پایان گفت: این رقابت ها با حضور هشت کشور اول جهان در کشتی آزاد برگزار و می توان آن را مهمترین مسابقاتی عنوان کرد که تاکنون در تاریخ ورزش کرمانشاه برگزار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار