فرماندار سرپل ذهاب گفت: شوراها و اصل مشورت راهکاری برای پیشرفت در امور و محقق شدن هدف های مورد نظر است و هر جامعه ای که این اصل را به عنوان یک کاربرد پیش روی خود داشته موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۳۶۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 18 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، جهانبخش حیدری روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش سرپل ذهاب ، افزود: اصل شورا و مشورت یکی از راه های مورد نیاز جامعه بشری است که امروزه از نگاه های دیگر به آن تجمیع افکار و ایده ها می گویند.
وی با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش اظهار کرد: دین، قرآن و منابع فقهی ما از زمان نزول پیامبر گرامی اسلام (ص) بر اصل شورا تاکید کرده و این مهم همواره راهکاری برای پیشبرد اهداف مسلمانان به شمار می رود.
وی بیان کرد: اصل شورا، خطاهای انسانی را کاهش می دهد و از این رو بهره گیری از نظر و دیدگاه دیگران سبب می شود یک طرح و ایده به شکلی مطلوب به نتیجه برسد.
فرماندار سرپل ذهاب، شکوفایی استعدادها را نتیجه اصل مشورت بیان کرد و اظهار داشت: بیان و انتقال نقطه نظرات باعث افزایش سطح علمی افراد در جمع شده و مانع از استبداد رای می شود.
حیدری همچنین بر لزوم همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی ذیربط برای رفع مشکل موجود در مدارس شهری و روستایی و پیگیری مصوبات جلسات قبلی تاکید کرد.
مدیر اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب نیز گفت: با توجه به این که توجه به دستگاه تعلیم و تربیت، باعث رشد و تعالی جامعه و پرورش آینده سازان مملکت می شود، از این رو باید با همه توان نسبت به تربیت نسلی آگاه و تعلیم دانش روز بهره گرفت.
روح الله عباسیان، همچنین با اشاره به اهمیت وضعیت آموزشی، بر ضرورت توجه به تجهیزات و امکانات در مراکز آموزشی تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار