با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی نهضت سواد آموزی کشور
سومین نشست شورای پشتیبانی سواد آموزی با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی نهضت سواد آموزی کشور و نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 18 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی، پرویز کوثری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی کشور به همراه معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش و جمعی  از همراهان از شهرستان ثلاث باباجانی بازدید به عمل آورده و از نزدیک حوزه آموزش و پرورش و سواد آموزی شهرستان را مورد ارزیابی قرار دادند.
در این بازدید که ابتدا با تشکیل شورای پشتیبانی سواد آموزی در سالن جلسات اداره همراه بود، مدیر آموزش و پرورش ضمن قدردانی از حضور معاونت توسعه نهضت سواد آموزی کشور و همراهان استانی، گزارشی کلی از وضعیت جغرافیایی و سواد آموزی شهرستان  ارائه داد.
ایوب محمدی پور خاطر نشان کرد: با توجه به رتبه بسیار خوب شهرستان هم در کشور و هم در استان از لحاظ پوشش  حجم ابلاغی، خواستار توجه جدی مسوولین در اختصاص اعتبارات ویژه به شهرستان شد. 
در ادامه نشست ماموستا شیخی امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی ضمن خیر مقدم به مهمانان جلسه، به ارزش علم و سواد آموزی از دیگاه اسلام، ائمه و احادیث پرداخت. 
وی در ادامه افزود: شهرستان ثلاث باباجانی به عنوان شهرستان مرزی و محروم همیشه در تیررس هجمه فرهنگی و سیاسی بوده و می طلبد که توجه بیشتری به این شهرستان شود.
در ادامه جلسه کوثری معاون توسعه مدیریت سازمان نهضت سوادآموزی از مدیریت و سوادآموزی در انتقال سریع و صریح  اطلاعات و مشکلات شهرستان تشکر و قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد با تلاش در انعکاس وضعیت و مشکلات شهرستان، بتواند قدمی مثبت و ارزنده در رفع بخشی از محرومیت در حوزه سواد آموزی شهرستان بردارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار