رئیس فدراسیون کشتی:
رئیس فدراسیون کشتی گفت: شور و اشتیاق کم نظیر تماشاگران کرمانشاهی که می توان گفت در دنیا کم نظیر است عاملی شد تا میزبانی رقابت های جام جهانی 2017 را به این استان بدهیم.
کد خبر: ۳۶۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ 18 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رسول خادم پس از قطعی شدن میزبانی استان کرمانشاه در رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد 2017 اظهار کرد: با توجه به اینکه این رقابتها در بیشتر ادوار برگزاری در آمریکا میزبانی می شده است، برگزاری این رقابتها در سال 2017 برای جمهوری اسلامی ایران اهمیت بسیار زیادی دارد و یک مساله ملی است.
وی تاکید کرد:استان کرمانشاه، بهترین گزینه برای میزبانی این رقابتها است چرا که شور و علاقه وافر مردم این استان به کشتی می تواند امتیاز بزرگی برای میزبانی ایران در جهان باشد.
خادم همچنین با تقدیر از نگاه مثبت و همکاری خوب استاندار کرمانشاه و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در امر پذیرش میزبانی این رقابتها طبق استانداردهای مورد نظر اتحادیه جهانی کشتی گفت: کرمانشاه همیشه در میزبانی های بزرگ سربلند بوده است و این از اهمیت زیادی برخوردار است.
رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: هشت تیم برتر کشتی آزاد دنیا در این رقابتها شرکت می کنند که اکثر تیم ها با بهترین نفرات خود خواهند آمد.
وی ادامه داد تا پیش از این ایران در سال های 1996-2006-2009 و 2013 میزبان این جام معتبر کشتی جهان بوده است.
خادم یادآور شد: آمریکا با 29 میزبانی بیشترین سهم را در میزبانی رقباتهای جام جهانی کشتی آزاد را به نام خود ثبت کرده حتی این کشور از سال 2014 تا 2016 در سه دوره متوالی میزبان بوده است.
رقابت های جام جهانی کشتی آزاد روزهای 28 و 29 بهمن در سرسرای 6 هزار نفری مجموعه ورزشی حضرت امام (ره) کرمانشاه برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار