نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه به بخش خصوصی خیانت بزرگی به مردم استان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 18 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،سیدجواد حسینی‌کیا از مخالفت جدی مجمع نمایندگان استان با واگذاری  پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی خبر داد و اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان از دولت، مدیریت ارشد استان و سایر مسئولان اجرایی درخواست دارد که به طور جدی مانع واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه به بخش خصوصی شود.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فروشندگان این مرکز با اعلام زیان‌ده بودن این پالایشگاه اقدام به فروش آن کردند، گفت: شاید در شکل ظاهری فروش این پالایشگاه مشکل نداشته باشد اما در حقیقت واگذاری این سرمایه ملی و استانی به بخش خصوصی خیانت بزرگی به مردم استان کرمانشاه محسوب می‌شود.

حسینی‌کیا با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به شدت مخالفت خود را با این واگذاری اعلام کرده است، افزود: مجمع نمایندگان نسبت به این قضیه اعتراض خود را به مراجع قضایی، سازمانهای اطلاعاتی- امنیتی و ریاست جمهوری اعلام کرده و باید مانع این خیانت بزرگ گرفته شود.

وی پالایشگاه کرمانشاه را یک سرمایه ملی برای کشور و کرمانشاه دانست و اظهار کرد: واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه به بخش خصوصی چرخه تولید را متوقف و بسیاری از شهروندان شاغل در این پالایشگاه را بیکار می‌کند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید مانع این رانت خواری بزرگ فروشندگان پالایشگاه کرمانشاه شود، عنوان کرد: امید داریم دولت و مسئولان مربوطه برخورد قاطع و محکمی با فروشندگان و خاطیان این موضوع که در حال انجام خیانت بزرگی در حق مردم محروم این استان هستند، داشته باشند.

وی ریز آمار اموال پالایشگاه کرمانشاه را بسیار بیشتر از 180 میلیارد تومانی که به عنوان ارزش پالایشگاه کرمانشاه برآورد شده است، دانست و گفت: خیانت بزرگ در حق مردم استان این است که این پالایشگاه که میلیاردها تومان می‌ارزد به قیمت ثمن بخس به فروش گذاشته شده است.

حسینی‌کیا با اشاره به اینکه دلیل واگذاری پالایشگاه کرمانشاه را بدهی و ضرردهی آن اعلام کرده‌اند، گفت: به طور قطع مجمع نمایندگان استان در مقابل این رانت خواری بزرگ می‌ایستند و با آن مقابله خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار