معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: راننده عراقی تانکر سوخت رسان هنگام پرداخت عوارض خروج از کشور در مرز رسمی پرویزخان بنا به دلایل نامعلوم فوت کرد.
کد خبر: ۳۶۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 17 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،نعمت الله نازپرورده روز سه شنبه افزود: این راننده تانکر حین پرداخت عوارض در کانکسی که اقدام به اخذ عوارض می کرد، دچار تشنج شد که در نهایت منجر به مرگ وی شد.
وی اظهار کرد: طبق گزارش های اولیه انتظامی و طبق گفته های شاهدان، علت اولیه فوت این راننده عراقی برق گرفتگی اعلام شد اما با نظر اولیه پزشکی قانونی، علت مرگ برق گرفتگی نبوده است.
معاون فرماندار قصرشیرین بیان کرد: جسد این راننده عراقی برای کالبد شکافی و تشخیص علت مرگ به مرکز پزشکی قانونی استان کرمانشاه منتقل شده است.
نازپرورده اضافه کرد که پس از مشخص شدن علت فوت و انجام مراحل قانونی، جسد این راننده 27 ساله و اهل شهر کلار کردستان عراق تحویل خانواده وی می شود.
مرز رسمی پرویزخان در شهرستان قصرشیرین به صورت رسمی در سال 86 تاسیس و راه اندازی شد که هم مرز با اقلیم کردستان عراق و در همسایگی استان سلیمانیه کردستان عراق قرار دارد.
هم اکنون عمده کالاها از مرز رسمی پرویزخان قصرشیرین به مناطق کردنشین عراق به ویژه شهرهای کلار ، سلیمانیه، موصل ، خانقین و کرکوک در بخش مرکزی این کشور صادر می شود. 
روازنه 800 تا یک هزار و 200 دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی از مرز رسمی پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و همچنین 500 دستگاه کامیون نیز از طریق مرز رسمی خسروی به حوزه حکومت مرکزی عراق (بخش مرکزی) تردد می کنند.
همچنین روزانه به طور میانگین 600 دستگاه تانکر سوخت رسان عراقی و ایرانی از مبدا اقلیم کردستان عراق از طریق مرز رسمی پرویزخان به مقصد بنادر جنوبی کشورمان وارد خاک جمهوری اسلامی ایران می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار