عضو کمیسیون انرژی مجلس
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت پیگیری جدی وزیر نفت چاههای نفت منطقه سومار افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۳۶۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷ 17 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،احمد صفری با بیان اینکه در صورت اجرایی شدن حفاری نفت در سومار این منطقه دچار تحول بزرگی می‌شود اظهار داشت: در صورت پیگیری جدی وزیر نفت چاه‌های نفت منطقه سومار افزایش می‌یابد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منطقه سومار قبل از انقلاب دارای 10 تا 15 حلقه چاه نفت بود، گفت: در زمان جنگ تحمیلی برای آنکه دولت ایران به نفت سومار دسترسی پیدا نکند به دستور صدام چاههای مربوط به ایران با سیمان مسدود شد.

صفری با اشاره به اینکه اکنون تنها یک حلقه چاه در منطقه نفت خیز سومار وجود دارد، عنوان کرد: مجمع نمایندگان استان  تاکنون چندین بار از وزیر نفت برای حفر دو حلقه چاه دیگر در سومار تقاضا کردند.

وی با اشاره به اینکه وزیر نفت نیز قول مساعد در این ارتباط به نمایندگان استان کرمانشاه داده است، افزود: در صورت حفاری این  دو حلقه چاه میزان استخراج نفت در این منطقه افزایش می‌یابد و رونق کافی برای شهروندان مرزنشین ایجاد خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزارت نفت مبالغی را برای اجرای حفاری در این منطقه در نظر گرفته ‌و امیدواریم در آینده نزدیک این طرح اجرایی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار