مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه:
مدیرکل بهزیستی کرمانشاه گفت: این استان دارای ۳۲ هزار معلول است که از نظر آمار معلولیت بالاتر از میانگین کشوری است.
کد خبر: ۳۶۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹ 17 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،امید قادری با اشاره به گستردگی دامنه فعالیت حوزه بهزیستی اظهار داشت: بهزیستی از دوران کودکی تا سالمندی با فرد ارتباط دارد و افرادی که جامعه بهزیستی هستند به نوعی با یک آسیب اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 1500 نفر از افراد زیرپوشش بهزیستی در مراکز شبانه‌روزی خدمات دریافت می‌کنند، گفت: پرداخت هزینه نگهداری این افراد از طریق یارانه دولتی امکان‌پذیر نیست.

قادری از کمک خیران به جامعه هدف بهزیستی خبر داد و افزود: مددجویان علاوه بر انواع خدمات به خدمات پزشکی بیشتر احتیاج دارند و باید خیران در زمینه ساخت و ساز مراکز نگهداری معلولان وارد شوند.

وی با اشاره به اینکه در سفر مقام معظم رهبری به استان سه مرکز پرورشگاهی و شبه‌خانواده در استان ساخته شد، گفت: نیاز داریم در مراکز زیرپوشش بهزیستی مانند شیرخوارگاه خانه سلامت دختران و زنان پزشک ساخته شود و باید خدمات پزشکی روی جامعه هدف بهزیستی متمرکز باشد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه عنوان کرد: بزرگترین مراکز خدماتی در دنیا توسط خیران ساخته می‌شود و برای از بین بردن آسیب‌های اجتماعی باید بسیج همگانی و عزم ملی تشکیل شود.

قادری با اشاره به همکاری مجمع خیران سلامت با این مرکز اظهار کرد: مجمع خیران سلامت در راستای تجهیزات درمانی و کمک به مددجویان بهزیستی کمک به سزایی می‌تواند داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار