فرماندار کرمانشاه گفت: یکی از نکاتی که به صورت ویژه و جدی در دستور کار مسوولان شهرستان قرار دارد ساماندهی و پاکسازی مناطق آلوده به اعتیاد است که خوشبختانه اقدام های بسیار خوبی نیز در این راستا انجام گرفته است.
کد خبر: ۳۶۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 16 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، فضل الله رنجبر روز دوشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمانشاه که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل ستاد پاکسازی و اجتماعی ساختن مقابله با مصرف مواد مخدر از جمله اقدام های صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: از سه سال پیش برخورد با ناهنجاری های اجتماعی از جمله مواد مخدر و مقابله با اعتیاد در شهرستان کرمانشاه به صورت جدی آغاز شد و در این راستا پاکسازی برخی مناطق از جمله محله آقاجان در دستور کار قرار گرفت.
رنجبر ادامه داد: با کمک نهادهای فرهنگی، برنامه مختلفی در این محلات اجرا و آموزش های لازم به اهالی محل نیز داده شد.
فرماندار کرمانشاه یادآوری کرد: جمع آوری معتادان و مواد فروشان و برخورد با کمپهای غیرمجاز نیز در راستای سالم سازی این محلات انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز و پس از گذشت سه سال از اجرای طرح پاکسازی وضعیت بسیار بهتری نسبت به گذشته شاهد هستیم و همین موضوع رضایتمندی عموم مردم را نیز دنبال داشته است.
رنجبر در پایان اظهار کرد: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر نیز همچنان با جدیت و با کمک نیروی انتظامی دنبال می شود و این دسته از افراد به مراجع قضایی معرفی می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار