مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان سنقر به پاس قدردانی از زحمات و پیگیری های مستمر مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در زمینه تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس، با اهداء لوح سپاس تقدیر و قدردانی نمودند .
کد خبر: ۳۶۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 16 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی  فنی و حرفه ای استان کرمانشاه،علی بیات رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان سنقر ضمن اعلام پیام تشکر و قدردانی مربیان این مرکز به رسم تکریم از داود ناصری امید مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در جهت فراهم نمودن زمینه تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس تقدیر و قدردانی نمود .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه ضمن تشریح ابعاد مختلف مراحل انجام شده، اظهار داشت: این فرآیند با هدف ایجاد امنیت شغلی و انگیزه که منتج به بهره وری بالاتری می شود انجام شد .

داود ناصری امید با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس از زحمات کلیه مسولان ستادی علی الخصوص دکتر سازگار نژاد رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تقدیر و تشکر نمود.

 وی  ابراز امیدواری کرد تا این مربیان از این پس با انگیزه، نشاط و آرامش خاطر بیشتر، به ارائه آموزش های مهارتی به کارآموزان بپردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار