معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، گفت: شهروندان می توانند صدقات روزانه خود را از طریق شماره گیری تلفن ثابت ۳۶۹۱ و کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۲۳۴۵۳۶۳۸۰۰ بانک ملت شعبه میدان شهدا واریز کنند.
کد خبر: ۳۶۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 16 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری شبستان،منوچهر محمدی معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، با اشاره به اجرای طرح هایی در حوزه مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی به گفت: اجرای طرح حامی، شکرانه سلامت، دریافت صدقات تلفنی، استفاده از ظرفیت داوطلبین برای کمک به مددجویان از جمله این اقدامات است.


وی ابراز کرد: شهروندان می توانند صدقات روزانه خود را از طریق شماره گیری تلفن ثابت 3691 و کمک های نقدی خود را به شماره حساب 2345363800 بانک ملت شعبه میدان شهدا آماده کمک ها و مشارکت های مردمی به بهزیستی واریز کنند.


محمدی، همچنین از حمایت 471 خیر در استان از تعداد 641 مددجوی بهزیستی استان در رده های سنی از بدو تولد تا 18 سالگی خبر داد و گفت: در طرح شکرانه سلامت نیز چهاررقم آخر حقوق برخی از کارمندان دستگاه های اجرایی با توجه به تمایل آنها به حساب معاونت مشارکت ها در راستای کمک به مددجویان واریز می شود.


وی خاطرنشان کرد: در زمینه استفاده از ظرفیت داوطلبین نیز در حال حاضر 70 پزشک داوطلب خدمات رایگان به مددجویان ارائه می دهند و کلینیک دندانپزشکی مرکز جامع الهیه نیز به مددجویان رایگان خدمات می دهد.


به گفته معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، طی 9 ماهه سال جاری مجموعا 5 میلیارد و 900 میلیون تومان مشارکت مردمی در زمینه نقدی، غیرنقدی و خدمات به بهزیستی استان صورت گرفته است.


وی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان، گفت: امسال برای اشتغال مددجویان مبلغ 9 میلیارد و 870 میلیون تومان در نظر گرفته شد که از این میزان پرداخت 9 میلیارد و 615 میلیون تومان به تعداد 652 نفر از مددجویان پرداخت شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار