مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: ۳۹۹ میلیارد ریال جریمه تخلفات اقتصادی حاصل نقش اجرایی تعزیرات حکومتی کرمانشاه در اجرای اقتصاد مقاومتی در استان است.
کد خبر: ۳۶۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 16 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،داریوش جودکی با  بیان اینکه نخستین گام عملی اقتصاد مقاومتی، مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی است اظهار داشت: تعزیرات حکومتی کرمانشاه با اجرای طرحهای ویژه مبارزه با قاچاق کالا از جمله اجرای طرح ویژه لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و لوازم خانگی اقدامات لازم و خوبی انجام داده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: علاوه بر رسیدگی به پرونده‌های کالا و خدمات، 1340 فقره پرونده قاچاق و 393 فقره پرونده بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده و علاوه بر ضبط کالا، بیش از 399 میلیارد و 421 میلیون و 506 هزار ریال جریمه نقدی صادر شده است.

جودکی از کشف 720 بسته چای قاچاق در کرمانشاه خبر داد و افزود: شعبه پنجم ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه قاچاقچی 720 بسته چای خارجی را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ 78  میلیون و 998 هزار و 673 ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وی با اشاره به کشف و ضبط 60 کیسه زغال قاچاق توسط شعبه پنجم مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، گفت: علاوه بر ضبط کالا متهم به پرداخت 130 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

جودکی با اشاره به ضرورت عزم جدی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز بین مسئولان و وزارتخانه‌های متولی، عنوان کرد: تلفن همراه، برنج، ذغال، لوازم خانگی از قبیل کولر گازی و ماشین لباسشویی، چای، سوخت، باطری، ماشین، گردو، لوازم آرایشی و بهداشتی و دلار عمده کالاهای قاچاق در استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار