معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ سطح شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 16 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛  عباس سجادی راد گفت: برچسب قیمت غیرواقعی این فروشگاه‌ها صحت ندارد و آنچه اعلام می‌شود شایعات رقابتی است.

وی با اشاره به مباحثی که پیرامون برچسب قیمت غیرواقعی کالا در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مطرح است، اظهار کرد: چنین چیزی صحت ندارد و هیچ شبهه‌ای در خصوص برچسب قیمت کالاها در این مراکز وجود ندارد.

  سجادی راد ادامه داد: بررسی‌های مختلفی از قیمت اجناس، فاکتور آنها، کیفیت اجناس و حتی وزن آنها در این فروشگاه‌ها انجام شده و موردی از تخلف دیده نشده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حمایتی از این فروشگاه‌ها نداریم و با هرگونه تخلف، تقلب، کم‌فروشی وگرانفروشی برخورد می‌کنیم، یادآوری کرد: تخفیفی که این فروشگاه‌ها لحاظ می کنند، قانونی است.

به گفته این مسئول، مسائلی که در خصوص قیمت کالااین فروشگاه‌ها مطرح می‌شود ناشی از رقابت بین این فروشگاه‌ها و سایرین است، زیرا در گذشته فروشگاه‌های بزرگ در کرمانشاه وجود نداشت و حالا با افزایش تعداد این فروشگاه‌ها رقابت شدیدی بین آنها ایجاد شده است.

سجادی تصریح کرد: در بازار امروز عرضه و تقاضا و رقابت مطرح است و هر فروشگاهی می‌تواند اجناسش را با هر میزان تخفیف که بخواهد عرضه کند و ما نیزنمی‌توانیم محدودیتی برای این فروشگاه‌ها ایجاد کنیم.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مواردی وجود داشته که از ارزان فروشی این فروشگاه‌ها گلایه شده، افزود: تخفیف این فروشگاه‌ها کاملا قانونی است و ما نمی‌توانیم برای اینکه سایرین بتوانند با این مراکز رقابت کنند، آنها را محدود کنیم.

وی با اشاره به اینکه اکثر این فروشگاه‌های زنجیره‌ای به صورت هلدینگ و از مرکز خرید عمده انجام می‌دهند،تاکید کرد: همین امر باعث می‌شود بتوانند با خرید کلان تخفیف زیادی بگیرند و بخشی از این تخفیف را نیز به مصرف کننده اختصاص دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار