مردم استان کرمانشاه در هشت ماهه امسال بیش از 64 میلیون مترمکعب آب مصرف کردند.
کد خبر: ۳۶۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 16 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛ معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: مردم استان کرمانشاه در هشت ماهه امسال بیش از 64 میلیون مترمکعب آب مصرف کردند.

هوشنگ اکبری گفت : در هشت ماهه امسال 64 میلیون و 517هزار متر مکعب آب در استان به مصرف رسیده است.

وی میزان آب مصرفی استان در سال گذشته را نیز بیش از 92 میلیون متر مکعب اعلام کرد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از کمبود بارش‌ها و کمبود منابع آبی استان یاد کرد و افزود: این شرایط نیازمند صرفه‌جویی بیش از پیش در مصرف آب است.

اکبری با اشاره به شیوه‌های بهینه‌سازی مصرف آب، خاطرنشان کرد: مشترکین می‌توانند با استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف آب و اصلاح الگوی مصرف حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

به گفته این مسئول، تاکنون 1190 مورد سرشیر کاهنده و 105 مورد شیر فشاری زمان دار در راستای مدیریت مصرف آب در نقاط مختلف استان نصب شده است.

وی سپس به اقداماتی که از سوی شرکت آب و فاضلاب شهری در 9 ماهه امسال صورت گرفته نیز اشاره و تصریح کرد:شست وشو و لایروبی 4526 کیلومتر شبکه فاضلاب و 1213 کیلومتر شستشو وگندزدایی شبه توزیع و خط انتقال از جله این اقدامات بوده است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه افزود: رفع 29هزار و 457 فقره حوادث انشعابات مشترکین ،4119 فقره حوادث شبکه توزیع کنتور و تعویض 7450 کنتور از دیگر اقدامات بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار