فرماندار سرپل ذهاب گفت: آشنایی نسل جوان با انقلاب اسلامی و نحوه شکل گیری آن و تلاش برای گسترش و نشر فرهنگ اسلامی باید محور برنامه های گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر باشد.
کد خبر: ۳۶۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 16 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، جهانبخش حیدری روز دوشنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی نشان دهنده پایان دوران ظلمت و خفقان و آغاز طلیعه نور و حکومت الله بر ملتی ولایی به رهبری امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی اظهار کرد: به برکت رهبری های پیامبرگونه امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین خون شهدای گلگونی که همه هستی خود را فدای دفاع از کیان اسلامی کردند، امروز ایران اسلامی دارای نعمت امنیت و آسایش است.
وی بیان کرد: اهمیت انقلاب اسلامی امروز بر کسی پوشیده نیست و همه دستگاه ها باید با هم افزایی و برنامه ریزی منسجم سعی در برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های این ایام پرافتخار داشته باشند.
فرماندار سرپل ذهاب، کمیته های ارتباطات و اطلاع رسانی، اصناف و بازاریان، هیات های مذهبی و تشکل های دینی، ایثارگران، روستایی و عشایر، طرح و برنامه، فرهنگیان و دانش آموزی، فضا سازی و خدمات شهری، بسیج نیروهای مسلح، ورزش و جوانان و تشکل های مردمی را از کمیته های بزرگداشت هفته دولت در سرپل ذهاب عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار