دادستان عمومی و اتقلاب کرمانشاه:
محمودرضا نیازی مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه به همراه رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد و کارشناس حقوقی این اداره کل در محل دفتر دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با محمدحسین صادقی، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۳۶۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 15 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه، 
در ابتدای این جلسه محمودرضا نیازی، مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه قضایی به خاطر همکاری و تعامل هر چه بیشتر به منظور صیانت از سلامت، ایمنی و منافع مصرف کننده و تولید کننده و نیز کمک به استاندارد سازی به عنوان مدعی العموم در سطح استان، اظهار داشت: دستگاه قضا با اعمال ابزارهای قانونی و برخورد قضایی با متخلفان نقش مهم و کلیدی در حمایت از تولیدات کیفی دارد.
مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه در ادامه به بیان اهداف سازمان ملی استاندارد پرداخت و گفت: سازمان ملی استاندارد یک  دستگاه حاکمیتی نظارتی است که با همه موضوعات و بخش های جامعه در عرصه سلامت و ایمنی جامعه ارتباط داشته و در همه بخش های تولیدی، کشاورزی و خدماتی به عنوان سازمانی بین بخشی و فرایندی نقشی اساسی و فعال دارد که همواره نظارت خود را اعمال می‌کند.
ايشان  به وظایف و مسئولیت های گسترده استاندارد اشاره کرد و گفت: رعایت قوانين و مقررات سازمان ملي استاندارد و خدمت صادقانه در ارائه کالای با کیفیت مطلوب از جمله الزاماتی است که تولیدکنندگان باید در امر تولید به کار گرفته و از هرگونه سهل‌انگاری و بی‌توجهی به کیفیت کالا خودداری کنند در غير اين صورت از طریق مراجع ذیربط برابر قوانين با آنها برخورد قضايي خواهد شد.
در ادامه این جلسه محمدحسین صادقی، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به نقش استاندارد در حفظ ایمنی و سلامت شهروندان جامعه، اظهار کرد: استاندارد یک فرهنگ بوده و وظیفه همه ماست تا برای نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه تلاش کنیم.
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در ادامه این دیدار با توجه به اهمیت استاندارد در حفظ سلامت ، بهداشت و ایمنی جامعه ، حضور سازمان ملی استاندارد ایران را حضوری اطمینان بخش دانست و افزود : مهر استاندارد، اطمینان خاطر برای همه شهروندان بوده و باید برای تقویت این سرمایه تلاش کرد.
صادقی ضمن تاکید بر بحث استانداردسازی تجهیزات شهربازی و آسانسورها به عنوان یکی مهم ترین از دغدغه ها اظهار داشت: دستگاه قضایی جهت برخورد با متخلفان مربوطه آماده هر گونه همکاری با اداره کل استاندارد کرمانشاه می باشد.
گفتنی است در این جلسه دادستان کرمانشاه نسبت به تعیین دادیار ویژه جهت انجام امور حقوقی مرتبط با مقوله استاندارد اقدام نمود و مقرر گردید یک شعبه تخصصی جهت رسیدگی به پرونده های حقوقی ارسالی از سوی اداره کل استاندارد کرمانشاه ایجاد گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار