کارگاه آموزشی جشنواره ی علمی – پژوهشی جهت آشنایی، آماده سازی و شرکت دانش آموزان علاقمند و توانمند در نواحی و مناطق برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 15 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه، کارگاه آموزشی جشنواره علمی – پژوهشی به شیوه ی قطبی جهت کارشناسان و داوران نواحی و مناطق با حضور رییس اداره ی تکنولوژی و مدرس مربوطه در چهار قطب استان و در چهار روز برگزار شد.
در این جشنواره دانش آموزان در کنار همدیگر با راهنمایی معلمان و مشارکت اولیای خود اقدام به فعالیت های پژوهشی نموده و معلمان نیز جهت تقویت روحیه پژوهشگری و کنجکاوی دانش آموزان آنان را راهنمایی و هدایت و در کارگاه های آموزشی شرکت کردند.
یاد آور می شود انواع پروژه هایی که در این جشنواره مورد توجه است، شامل: جمع آوری نمونه همراه با طبقه بندی، نمایش علمی که شامل سه قسمت (تحقیق، نمایش و مدل )، آزمایش، طراحی و ساخت می باشد.
آثار دانش آموزان در چهار مرحله  آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری به نمایش گذاشته می شود که مهمترین مرحله، مرحله ی آموزشگاهی می باشد.
در این راستا کارگاه های آموزشی توجیهی در ناحیه 3 کرمانشاه و شهرستان های جوانرود، اسلام آباد و صحنه به صورت قطبی توسط اداره ی تکنولوژی و گروه های آموزشی، در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار