رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از قطعی شدن حضور تیم کشتی آزاد کرمانشاه در رقابت های بین المللی جام دانکلوف بلغارستان و به نمایندگی از کشورمان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 15 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،محمدحسین محبی روز یکشنبه اظهار کرد: پس از پیشنهاد فدراسیون کشتی مبنی بر اعزام تیم منتخب کرمانشاه به رقابت های بین المللی بلغارستان، ما نیز آمادگی خود را برای حضور در این رقابت ها کتبا به مسوولان این فدراسیون اعلام کردیم.
وی ادامه داد: این تصمیم فدراسیون مبنی بر اعزام تیم کشتی آزاد کرمانشاه به جام دانکلوف بلغارستان، به خاطر کسب نایب قهرمانی رقابت های قهرمانی کشور و میزبانی خوب چندین دور رقابت در سطح ملی و بین المللی طی دو سه سال اخیر بود.
محبی خاطرنشان کرد: رقابت های جام دانکلوف، پنجم فروردین 96 در شهر روسه بلغارستان با حضور کشورهای صاحب نام کشتی جهان مانند روسیه، آمریکا، گرجستان، ازبکستان قزاقستان و ... برگزار خواهد شد.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه در خصوص ترکیب احتمالی تیم کشتی استان در رقابت های بین المللی بلغارستان نیز گفت: تیم کشتی کرمانشاه با همان ترکیبی که در رقابت های قهرمانی کشور شرکت کرد به اضافه دو کشتی گیر دیگر در مسابقات جام دانکلوف حضور می یابد.
وی گفت: خیرالله قهرمانی در 57 کیلوگرم، بهزاد بهروزی راد در 61 کیلو، مرتضی قلعه شاهینی و سیاوش مرادی در 66 کیلو، حامد رشیدی در 70 کیلو، رضا افضلی در 74 کیلو، مسعود حیدریان و ارشک محبی در 84 کیلو، روزبه محبی در 94 کیلو و یدالله محبی در 120 کیلوگرم ترکیب تیم کشتی آزاد کرمانشاه را در رقابت های قهرمانی کشور تشکیل می دادند، ضمن اینکه از بهمن تیموری در وزن 74 کیلوگرم و یونس جعفری کشتی گیر وزن 120 کیلوگرم نیز احتمالا استفاده خواهیم کرد.
محبی در پایان اظهار کرد: تمرینات تیم کشتی کرمانشاه تا روز اعزام به رقابت های بین المللی بلغارستان ادامه خواهد یافت تا آمادگی لازم را برای حضور در این رقابت ها کسب کنند، ضمن اینکه تعدادی از کشتی گیران ما در رقابت های جام جهان پهلوان تختی ممکن است در جام جهانی نیز به میدان بروند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار