رئیس بهداشت آموزش و پرورش استان کرمانشاه:
رئیس اداره بهداشت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۱۷۰ هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی از خدمات دندانپزشکی استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 15 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،شیرزاد احسان‌خواه با اشاره به خدمات دندانپزشکی در مدارس استان اظهار داشت: به منظور غربالگری وضعیت دهان و دندان دانش‌آموزان ابتدایی، خدمات دندانپزشکی در دو سطح به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

رئیس اداره بهداشت آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه سه پایگاه ثابت در شهر کرمانشاه آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان است، گفت: این پایگاههای ثابت شامل مدرسه ابتدایی امامت واقع در محله دره دراز ناحیه یک، مجتمع مسکونی مهر ناحیه دو و ناحیه سه دبستان ابتدای نصر واقع در شهرک جهاد است.

احسان‌خواه با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای مهرماه در سطح مدارس ابتدایی آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت، افزود: این خدمات در دو سطح شامل فلوراید تراپی، کشیدن دندان، جرم‌گیری و رفع پوسیدگی انجام می‌شود.

وی از رایگان بودن این خدمات خبر داد و افزود: در سطح اول تمامی خدمات رایگان و در سطح دو 30 درصد هزینه‌ها گرفته خواهد شد.

رئیس اداره بهداشت آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت بهداشت دهان و دندان برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، اظهار کرد: 8000 مسواک در بین دانش‌آموزان مدارس روستایی، عشایری و محروم توزیع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار