مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ورود ۷ هزار و ۳۱۵ پرونده تخلف اقتصادی به شعب تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه طی امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 15 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر،داریوش جودکی از ورود ۷ هزار و ۳۱۵ پرونده تخلف اقتصادی به تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه طی ۹۹ ماهه سپری شده از امسال خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: طی این مدت به صورت ۱۰۰ درصدی به پرونده های مذکور رسیدگی شده است.

وی به تفکیک آمار پرونده های وارده پرداخت و افزود: از این تعداد ۵ هزار و ۳۸۷ پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات بوده و بیشترین فروانی تخلفات اقتصادی، یعنی حدود ۸۵ درصد پرونده های وراده را به خود اختصاص داده است.

جودکی تعداد پرونده های بخش قاچاق کالا را یک هزار و ۵۵۷ پرونده اعلام کرد و گفت: در این مدت ۳۷۱ پرونده در بخش بهداشت، درمان و دارو نیز به شعب تعزیرات حکومتی در استان وارد شده است.

**اعمال حدود ۳۳۰ میلیارد ریال قرار محکومیت برای تخلفات اقتصادی

وی از اعمال حدود ۳۳۰ میلیارد ریال قرار محکومیت و جریمه نقدی برای پرونده های مذکور طی مدت سپری شده از امسال خبر داد و گفت: تخلفات گرانفروشی و کم فروشی در صدر آمار تخلفات اقتصادی طی این مدت بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اشاره ای نیز به پرونده های وارده طی آذر ماه ۹۵ داشت و گفت: طی این مدت در بخش های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمان ۶۶۶ پرونده وارده داشته ایم.

وی به تفکیک پرونده های وارده آذر ماه ۹۵ پرداخت و گفت: در بخش قاچاق ۲۲۱ پرونده داشته ایم که برای آنها حدود ۵ میلیارد و ۷۵۷ میلیون ریال قرار محکومیت برای آن صادر شده است.

**اعمال ۷ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال جریمه نقدی برای پرونده های تخلف اقتصادی در آذر ماه

جودکی ادامه داد: در بحث تخلفات اقتصادی، کالا و خدمات نیز ۲میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال قرار محکومیت صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تعداد پرونده های بخش بهداشت و درمان را نیز ۱۹ پرونده با قرار محکومیت ۶۲ میلیون۵۰۰ هزار ریال عنوان کرد.

وی افزود: در مجموع برای ۶۶۶ پرونده مذکور، میزان ۷ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال قرار محکومیت تعیین و صادر شده است.

جودکی خاطرنشان کرد: از تعداد پرونده های بخش کالا و خدمات ۸۵ درصد مربوط به کالا و حدود ۱۵ درصد آن را خدمات تشکیل می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار