رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه:
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه از مخالفت شدید این مجمع با واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 15 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید‌قاسم جاسمی امروز درخصوص واگذاری پالایشگاه آناهیتا به بخش خصوصی، اظهار داشت: استان کرمانشاه رتبه نخست بیکاری در کشور را دارد، جوانان این خطه برای کسب رزق حلال همچنان در استان‌های دیگر به دور از خانواده مشغول کارگری هستند.

وی با اشاره به واگذاری‌های بدون برنامه بخش صنعتی و تولیدی استان کرمانشاه، ادامه داد: مسؤولان به‌جای چاره‌اندیشی برای حل معضل بیکاری استان کرمانشاه که زمینه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی را سبب شده است، قصد دارند دیگر واحدهای صنعتی را از اختیارات این استان خارج کنند.

*بدهی 90 هزار میلیارد تومانی را دلیل واگذاری پالایشگاه آناهیتا اعلام کرده‌اند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بدهی 90 هزار میلیارد تومانی پالایشگاه آناهیتا را علت واگذاری پالایشگاه آناهیتا عنوان کرد و گفت: این منطقی نیست اگر پالایشگاه آناهیتا ضرر کرده است، چرا می‌خواهند آن را واگذار کنند و نزدیک به 2 هزار نفر دیگر را بیکار کنند.

وی تصریح کرد: پالایشگاه آبادان نزدیک به 2 هزار و 600 میلیارد تومان ضرر کرده است، چرا آنجا را واگذار نمی‌کنند؟

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به مخالفت شدید این مجمع با واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: امروز قرار است رئیس سازمان خصوصی‌سازی به مجلس شورای اسلامی بیائید که در حضور وی مخالفت شدید خود در راستای دفاع از حقوق شهروندان کرمانشاهی اعلام می‌کنیم.

جاسمی از دولت و استاندار کرمانشاه خواست از واگذاری پالایشگاه آناهیتا به بخش خصوصی جلوگیری کنند و افزود: مجمع نمایندگان استان به‌عنوان منتخبان مردم در راستای جلوگیری از واگذاری این پالایشگاه تمامی تلاش خود را می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار