نایب رئیس فراکسیون گردشگری مجلس
نایب رئیس فراکسیون میراث‌فرهنگی و گردشگری مجلس گفت: رونق و توجه به صنعت گردشگری در برنامه ششم توسعه به افزایش ارزآوری، درآمدزایی و شکوفایی اقتصاد کمک می‌کند.
کد خبر: ۳۶۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 14 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،شهاب نادری  با  اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی کوتاه مدت برای تحقق قوانین برنامه ششم توسعه در عرصه گردشگری اظهار داشت: رونق و توجه به صنعت گردشگری در برنامه ششم توسعه به افزایش ارزآوری، درآمدزایی و شکوفایی اقتصاد کمک می‌کند.

نایب رئیس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس با اشاره به جایگاه سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در برنامه ششم توسعه، گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تهیه هرچه سریع‌تر سند راهبردی توسعه گردشگری، باید برای اجرای قوانین برنامه ششم توسعه در این عرصه تلاش کند.

نادری با بیان اینکه تصویب سه ماده 113، 114 و 115 در برنامه ششم توسعه جایگاه حوزه گردشگری در اقتصاد را پررنگ‌تر کرده است، عنوان کرد: خوشبختانه سهم عرصه گردشگری در برنامه ششم توسعه نسبت به گذشته خیلی بیشتر شده است بنابراین سازمان میراث فرهنگی باید با برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت نسبت به تحقق بندهای فوق اقدام جدی کند.

وی بهره‌گیری از ظرفیتهای داخلی مانند بخش خصوصی را برای ایجاد رونق در فعالیتهای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ضروری دانست و اظهار کرد: در برنامه‌ریزیهای مرتبط با حوزه گردشگری باید به سطح‌بندی ملی، منطقه‌ای و استانی توجه کرد و با مدیریت یکپارچه به بررسی اولویتها پرداخت.

نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی ایجاد زیرساختهای مورد نیاز مناطق گردشگری از جمله راه‌، خدمات رفاهی و سکونتی را از جمله موارد ضروری دانست و افزود: مجمع نمایندگان استان نیز با تصویب قوانین شفاف، زمینه ارتقای سطح عرصه گردشگری را فراهم خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار