مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون تخصیص نقدی برای پروژه‌های کبوترلانه در کنگاور و قشلاق در صحنه ابلاغ نشده گفت: پروژه‌های آبی شرق استان کرمانشاه متوقف شده است.
کد خبر: ۳۶۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 14 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،کیاست امیریان با  اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های کبوترلانه در کنگاور و قشلاق در صحنه اظهار داشت: تاکنون تخصیص نقدی برای پروژه‌های کبوتر لانه در کنگاور، قشلاق در صحنه و جامیشان در سنقر و کلیایی ابلاغ نشده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این شرکت به استفاده از ظرفیت‌های قانونی اوراق بهادار مندرج در قانون بودجه سال 1395 اقدام کرده است گفت: این شرکت با موافقت سازمان‌های ذی‌ربط موفق به اخذ اوراق مشارکت و اسناد خزانه اسلامی در جهت تأمین به موقع منابع مالی برای ادامه طرح‌های مذکور شده است.

وی افزود: متأسفانه پروژه‌های آبی شرق استان کرمانشاه متوقف شده است و اعتباراتی به این پروژه‌ها تخصیص داده نشده است.

امیریان با بیان اینکه اعتبار هیچ طرح آبی در استان کرمانشاه قطع نشده است گفت: اما در مجموع 12 درصد اعتبارات بخش آب نسبت به سال گذشته کاهش داشته‌ است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات طرح سامانه گرمسیری از محل صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است افزود: تمام اعتبارات بخش سامانه گرمسیری تا امروز اختصاص پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: پروژه‌های اجرایی مصوبات سفر مقام معظم رهبری به ویژه طرح سامانه گرمسیری در مجموع بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار