مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه مطرح کرد:
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه، از احداث و مرمت ۱۰۷۵ مسکن شهری و روستایی برای خانوارهای تحت حمایت این نهاد در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 14 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کرمانشاه، امسال بیش از ۶۱۱ میلیارد ریال اعتبار برای احداث، خریداری و تعمیرات منازل مسکونی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه هزینه شده است.

تسهیلات عمرانی کمیته امداد به صورت بلاعوض و برای خرید، احداث، تعمیر و مرمت منازل مسکونی به خانوارهای مددجو پرداخت می شود.

حسین خدرویسی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه، با بیان اینکه سقف تسهیلات عمرانی این نهاد برای احداث و خریداری منازل مسکونی شهری۲۰۰ میلیون ریال، احداث و خرید منازل روستایی ۱۵۰ میلیونریال و برای تعمیرات منازل ۴۵ میلیون ریال است، گفت: ۶۱ میلیارد ریال تسهیلات عمرانی از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: ۱۶ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال از تسهیلات عمرانی پرداختی در سال ۹۵ از محل صدقات و کمک های مردمی و مابقی این تسهیلات از محل اعتبارات امدادی تامین شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه امسال یک هزار و ۷۵ خانوار مددجو در استان از تسهیلات عمرانی این نهاد بهره مند شدند، افزود: ۱۳۰ مسکن شهری و ۱۴۵ مسکن روستایی با میزان تسهیلات عمرانی پرداختی در سال جاری برای خانوارهای مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان احداث و خریداری شده است.

وی تصریح کرد: همچنین با میزان تسهیلات عمرانی پرداختی طی ۹ ماهه سال جاری ۸۰۰ منزل مسکونی نیز برای خانوارهای مددجو در استان تعمیر و مرمت شده است.

خدرویسی با اشاره به اینکه تسهیلات عمرانی در سرفصل خرید و احداث به خانوارهای مددجوی فاقد منزل مسکونی پرداخت می شود، اظهار کرد: بسیاری از خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد فاقد منزل مسکونی هستند که امید می رود با کمک های بی دریغ خیران این خانواده ها نیز به زودی در منازل مسکونی خود اسکان داده شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار