سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: اوج همبستگی ملی و اقتدار نظام اسلامی در آیین بدرقه آیت الله هاشمی رفسنجانی تجلی یافت و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.
کد خبر: ۳۵۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 12 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،فرهاد همتی روز پنجشنبه افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری از هیچ تلاشی برای وحدت و انسجام ملی دریغ نکرد و مردم نیز به پاس زحمت های ارزشمند این شخصیت بزرگ، در آیین تشییع جنازه، نمایشی از اتحاد حول محور ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند.
وی اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران اکنون الگویی برای همه آزادیخواهان جهان تبدیل شد که تحقق این مهم ، حاصل سال ها مجاهدت و تلاش امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولتمردانی چون آیت الله رفسنجانی است. 
وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بی نظیر و متکی به آرای مردم است، بیان کرد: مردم، قدرشناس مسوولان و دولتمردانی که برای ایجاد رفاه اجتماعی و حفظ عزت ملی تلاش می کنند ، هستند و حضور حماسی مردم و مسوولان در آیین گرامیداشت و بدرقه آیت الله رفسنجانی ، موید این مطلب مهم و اساسی است.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب اضافه کرد که امسال در شرایطی به استقبال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می رویم که جای خالی آیت الله رفسنجانی که یکی از استوانه های اصلی نظام بود، بیش از پیش احساس می شود. 
همتی ادامه داد: حضور موثر آیت الله رفسنجانی در عرصه های مختلف انقلاب کاملا مشهود است و این شخصیت بزرگ تا آخر عمر پربرکتشان به انقلاب و رهبری وفادار بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار