رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: با نظر مثبت و موافق رئیس و مسوولان فدراسیون کشتی، میزبانی رقابت های جام جهانی سال 2017 کشتی آزاد به کرمانشاه واگذار شد.
کد خبر: ۳۵۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 12 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،محمد حسین محبی روز پنجشنبه اظهار کرد: به دنبال تقاضای میزبانی رقابت های جام جهانی کشتی آزاد از سوی استان های کرمانشاه و البرز، فدراسیون با میزبانی کرمانشاه موافقت کرد.
وی ادامه داد: مسابقات جام جهانی کشتی آزاد روز جمعه 29 بهمن در سرسرای 6 هزار نفری حضرت امام (ره) شهر کرمانشاه و با حضور هشت یا 10 تیم برتر جهان برگزار می شود.
محبی افزود: تیم های شرکت کننده روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 27 و 28 بهمن به تدریج وارد کرمانشاه می شوند و مراسم وزن کشی نیز عصر روز 28 بهمن برگزار خواهد شد.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه ادامه داد: ایران، آمریکا، روسیه، گرجستان، ترکیه، اوکراین، آذربایجان و کوبا هشت تیم اول کشتی جهان را تشکیل می دهند و رقابت های جام جهانی نیز احتمالا با حضور همین تیم ها برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه مسابقات جام جهانی کشتی یک روزه بوده و از صبح تا شامگاه جمعه 29 بهمن به طول می انجامد، گفت: با توجه به اهمیت این رقابت ها مطمئنا شاهد حضور برترین کشتی گیران دنیا که دارای عنوان در رقابت های المپیک و جهان هستند، خواهیم بود.
محبی تاکید کرد: کرمانشاه هیچ مشکلی در برگزاری یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان ندارد و همانند سایر رقابت ها می تواند به خوبی این مسابقات را نیز میزبانی کند.
وی در پایان اظهار کرد: استاندار و سایر مسوولان کرمانشاه برای هرچه بهتر برگزار شدن رقابت های جام جهانی کشتی قول همکاری داده اند چرا که بدون شک این رقابت ها مهمترین رویدادی است که در تاریخ ورزش استان قرار است، میزبانی شود.
مسابقات کشتی جام جهانی سال 2016، خرداد امسال به میزبانی لس آنجلس آمریکا برگزار شد که تیم ایران با برتری پنج بر سه در دیدار فینال مقابل روسیه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
روسیه، گرجستان، آمریکا، آذربایجان، مغولستان، هند و ترکیه نیز رده های دوم تا هشتم دوره گذشته را از آن خود کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار