مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه ‌گذاری استانداری کرمانشاه گفت: از محل سفر رییس جمهوری 2 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از کارآفرینان و صنعتگران استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۳۵۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 12 January 2017
 به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، شریف خسروی روز پنجشنبه در همایش توانمندسازی بانوان با رویکرد اقتصاد مقاومتی در مجتمع فرهنگی، هنری توحید روانسر افزود: این اعتبار برای همه حوزه ها اعم از کشاورزی، خدمات، صنعت و گردشگری در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: این تسهیلات با نرخ 18 درصد و از منابع داخلی بانک های استان پرداخت می شود و کسانی که توانمندی ایجاد شغل را دارند و از حداقل 20 درصد سهم آورده برخوردار باشند می توانند از آن بهره منده شوند.
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه ‌گذاری استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در موارد خاصی که واحدهای تولیدی مشکل نقدینگی و کمبود سرمایه داشته باشند می توانیم از این محل هم تسهیلات اختصاص دهیم.
خسروی ادامه داد: با بانک های عامل تفاهم نامه هایی انعقاد شده و بانک ها نیز موظف به پرداخت این تسهیلات هستند.
وی اظهار داشت: کمیته امداد حضرت امام (ره) از محل تبصره 26 قانون بودجه اعتباراتی را برای کارآفرینی خانواده های کم بضاعت در نظر گرفته است.
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه ‌گذاری استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: دفتر امور روستایی استانداری و بانک سینا تفاهم نامه ای منعقد کرده اند تا تسهیلاتی با نرخ هشت درصد به کارآفرینان حوزه روستایی اختصاص یابد.
وی افزود: اینکه همه فکر کنیم با شغل رسمی دولتی می توانیم به جایی برسیم تفکری است که ما را به مقصود نمی رساند.
وی با بیان اینکه دستگاههای فرهنگی نقش موثری در اصلاح الگوی مصرف دارند، گفت: در دهه اخیر، کشور در وادی رقابت و چشم و هم چشمی افتاده است.
این مقام مسئول ادامه داد: وظیفه آحاد جامعه است که با مصرف کالاهای داخلی از تولید ملی حمایت کنیم.
خسروی اضافه کرد: تولید کنندگان نیز باید استانداردهای ملی و بین المللی و ذائقه های مردم را در نظر بگیرند.
وی گفت: آموزش در جهت توانمدسازی و تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار از مهمترین وظایف دولت است که در این راستا در سطح استان برنامه هایی تدوین شده است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه نیز گفت: توسعه جامعه امکان پذیر نخواهد شد مگر اینکه نگاه جنسیتی را حذف کنیم و زنان و مردان در امر توسعه مشارکت کنند.
آذر خسروی افزود: با توجه به زمینه هایی که در جامعه فراهم شده و توانمندی که بانوان دارند اگر به بهترین نحو ممکن از این توانایی ها استفاده شود توسعه جامعه پیش رونده خواهد بود.
وی تصریح کرد: با دخالت مستقیم زنان در کارآفرینی، در حقیقت زمینه ورود اعضای خانواده به موضوع کارآفرینی فراهم خواهد شد که نتیجه آن توسعه کشور است.
فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: بانوان استعداد بسیار خوب و کارآمدی برای توسعه و رونق اقتصاد و اشتغال کشور دارند.
حسین ویسمرادی افزود: اگر بخواهیم از همه ظرفیت ها کشور استفاده بهینه کنیم باید استعداد بانوان را نیز شکوفا کنیم 
وی اظهار داشت: روانسر ظرفیت ها و استعدادهای کارآمدی دارد که بانوان این شهرستان می توانند در بخش های کشاورزی، خدمات و صنایع دستی فعالیت کنند 
وی گفت: انتقال تجربیات و دانش افراد موفق به بانوان از اهداف برگزاری این همایش یک روزه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار