نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد ۲۷.۳ درصدی مالیات استان کرمانشاه در بودجه ۹۶ کمرشکن است.
کد خبر: ۳۵۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 10 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از تسنیم،سید جواد حسینی‌کیا با اشاره به اینکه استان کرمانشاه باید سال آینده 27.33 درصد بیشتر از امسال مالیات بپردازند که این میزان افزایش از خیلی استانها بیشتر است، اظهار داشت: در حالی استان کرمانشاه با رشد 27.3 درصدی مواجه است که در سایراستانها با رشد 6.6 یا 2.2 رشد مالیات روبه‌رو هستند و ادامه این وضعیت برای استان کرمانشاه کمرشکن خواهد بود.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی اعتبارات استان کرمانشاه در بودجه 96 وضعیت مناسبی ندارد، گفت: اکنون تأمین اعتبارات این استان در ردیفهای پایین جدول بودجه‌ای قرار دارد.

حسینی‌کیا افزایش رشد مالیات‌گیری را ظلم مضاعف دولت در حق مردم محروم این استان دانست و اظهار کرد: به دلیل همراهی بالای مردم این استان با نظام در پرداخت مالیاتهای سال گذشته دولت نیز امسال مصمم است که با توجه به آمار بالای سال گذشته میزان دریافت مالیات را در این استان افزایش دهد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب بودجه 96 استان کرمانشاه بیان کرد: مجمع نمایندگان در کمیسیون تلفیق در تلاش هستند که مقداری این وضعیت را ترمیم کنند زیرا استان کرمانشاه از کمترین افزایش اعتبارات استانی در بودجه 96 برخوردار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار