آیت‌الله علما:
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروزه آموزش و پرورش در اختیار نظام، ائمه جمعه و روحانیان است، گفت: آموزش و پرورش باید در یک نظام قانونمند ساماندهی شود تا براساس یک چارچوب مشخص پیش رود.
کد خبر: ۳۵۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 09 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه،  آیت‌الله شیخ مصطفی علما پیش از ظهر امروز در گردهمایی کمیته‌های همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش با اشاره به خدمات آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی به اسلام، انقلاب و تسلیت رحلت این عالم مجاهد، اظهار داشت: آموزش و پرورش در خدمت ما است.

وی با بیان اینکه امروز یکی از بحث‌های مهم در کشور بحث آموزش و پرورش است، ادامه داد: آموزش و پرورش باید در یک نظام قانونمند ساماندهی شود تا براساس یک چارچوب مشخص پیش رود.

امام جمعه کرمانشاه نسل جوان را سرمایه کشور دانست و گفت: امروز آموزش و پرورش در اختیار نظام، ائمه جمعه و روحانیان است، لذا باید برای ترویج تعالیم دینی از این موقعیت استفاده کرد.

وی با تاکید بر تلاش برای حفظ نسل جوان با توجه به تهدیدات دشمنان، بیان کرد: هم‌اکنون از 6 سالگی آموزش‌های علمی به افراد یاد داده می‌شود، باید از طریق آموزش و پرورش اقدامات لازم برای تربیت نسل جوان انجام شود.

علما تولید نفت و گاز را در گرو تربیت صحیح فرزندان این مرز و بوم عنوان کرد و افزود: اگر فرزندان درست تربیت شوند سرمایه‌هایی همچون نفت و گاز هم درست مدیریت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به اعزام 50 نفر از روحانیان به مدارس اشاره کرد و یادآور شد: پوشش‌ ظاهری دانش‌آموزان نباید ملاک قرا گرفته شود و باید در کنار تحصیل به تزکیه همواره اهمیت داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار