سخنگوی شورای شهر کرمانشاه از مختومه شدن پرونده و تبرئه شدن تمام اعضای شورای شهر در دادگاه در همه اتهامات وارده خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 07 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛حجت الاسلام رضا زین الدین گفت: دوسال است که مظلومانه برای شورای شهر در دادگاه پرونده تشکیل داده اند که اعضای شورا شهر از همه آن اتهامات تبرئه شدند.

وی افزود: کسانی که مسبب این ماجرا بودند و دو سال با شان و آبروی اعضای شورای شهر بازی کردند باید بروند و استغفار کنند و در حال حاضر این حق برای تمام اعضای شورای شهر وجود دارد که از این افراد خاطی شکایت کرده و اعاده حیثیت کنند.

وی به اتهامات مطرح شده در خصوص دو شغله بودن برخی اعضای شورا و گرفتن وام اشاره کرد و افزود: تمام اعضای شورای شهر از تمام این اتهامات تبرئه شدند.

وی افزود: در خصوص گرفتن وام نیز اعضا وام با 15 درصد سود را گرفتند که در کمتر از یک سال نیز اقساط آن را پرداخت کردند و می خواهم بدانم اعضای شورای شهر حق گرفتن وام ندارند.

وی گفت: زمانی که اتهامات مطرح شد در همه رسانه ها انعکاس داده شد، اما زمانی که حکم تبرئه اعضای شورای شهر را صادر کردند، رسانه ها کمتر به آن پرداختند.

زین الدین با بیان اینکه پرونده اعضای شورای شهر بدون پرداخت حتی یک ریال جریمه در دادگاه مختومه و بسته شد، گفت: در حال حاضر که نزدیک انتخابات شورای شهر است هرکس که می خواهد مطرح شود و دستی به  قلم دارد، با تندی و تیزی انتقادات غیرمنصفانه ای را به شورای شهر وارد می کند.

 وی تاکید کرد: ما پذیرای انتقاد هستیم اما مادامی که انتقاد واقعی و سازنده باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار