رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی:
رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی با بیان اینکه این مرکز درمانی 156 تخت مصوب دارد، گفت: در این مرکز در طول شبانه‌روز 17 دکتر متخصص و فوق‌تخصص کار درمان و مداوای بیماران را انجام می‌دهند.
کد خبر: ۳۵۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 07 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،محمود قاسمی امروز اظهار کرد: بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی تنها بیمارستان فوق تخصصی کودکان در غرب کشور است.

وی با بیان اینکه این مرکز درمانی 156 تخت مصوب دارد، افزود: این بیمارستان با هفت بخش بستری ویژه و تخصصی شامل بخش‌های عفونی، جراحی اطفال، داخلی‌، ICU اطفال، ICU نوزادان، اورژانس، دیالیز و اتاق عمل آماده ارائه خدمت به بیماران است.

رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی به حمایت خیران سلامت از بخش انکولوژی این بیمارستان اشاره کرد و گفت: با کمک خیران سلامت تنها دستگاه تشخیص بیماری‌های سرطانی در غرب کشور برای این بیمارستان خریداری شد و بیما‌رهای استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و همدان با وجود این دستگاه دیگر نیازی به مراجعه به تهران ندارند.

وی تصریح کرد: در این مرکز درمانی فوق تخصصی کودکان به بیماران خدمات درمانی و تشخیصی از قبیل CT SCAN‌، فلوسایتومتری، فلورسکوپی، اکوکاردیوگرافی، EMG NCV،EEG، واحدهای کلینیکی، پاراکلینیکی و … ارائه می‌شود.

قاسمی به فعالیت شبانه‌روزی بخش‌های رایولوژی، سی.تی.اسکن، آزمایشگاه و اوژانس در این بیمارستان اشاره و بیان کرد: واحد‌های فوق تخصصی شامل نفرولوژی اطفال، نوزادان، آنکولوژی، نرولوژی، قلب اطفال، عفونی داخلی، روانپزشکی اطفال، دندانپزشکی، جراحی اطفال، اورولوژی جراحی اطفال و سایر خدمات پزشکی فوق تخصصی در درمانگاه این بیمارستان ارائه می‌شود.

رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی با بیان اینکه در این مرکز درمانی در طول شبانه‌روز 17 دکتر متخصص و فوق‌تخصص کار درمان و مداوای بیماران را انجام می‌دهند، گفت: با معاینه بیماران در کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی اگر نیاز به بستری باشد بلافاصله بیمار در بیمارستان بستری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار