مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره ملی شعر کتاب تا پایان دی‌ماه سال‌جاری تمدید شده است.
کد خبر: ۳۵۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 01 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،معصومه حسنی‌خونسار امروز با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره ملی شعر کتاب از سوی دبیر کنگره ملی شعر کتاب، اظهار داشت: پیش‌ از این مهلت ارسال آثار از ابتدای آذر تا 10 دی‌ماه تعیین‌شده بود که اکنون بت تصمیم جدید تا پایان دی‌ماه تمدید شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه شهر کلاسیک، نیمایی، سپید، اشعار کوتاه، شعر طنز، ترانه و سرود از بخش‌های مهم این جشنواره اعلام کرد و گفت: مهم‌ترین نکته این کنگره در اولویت قراردادن کودکان و نوجوانان است که وجود بخشی مجزا برای شعر کودک و نوجوان مهمترین نکته این جشنواره است.

این مسؤول گفت: شاعران می‌توانند آثار خود را به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی تهران، میدان ولیعصر‌(عج)، بلوار کشاورز، خیابان شهید کبکانیان، خیابان طباطبایی رفیعی، پلاک 18، معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی، اداره‌کل فرهنگی و یا از طریق پست الکترونیکی کنگره به نشانی Info@poemketab.ir ارسال کنند.

حسنی‌خونسار با بیان اینکه به 14 برگزیده این جشنواره جوایزی اهدا می‌شود، بیان کرد: با توجه به دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی، شماره‌ای برای ارسال اشعار در برنامه تلگرام در نظر گرفته‌ شده و شاعران می‌توانند اشعار خود را به‌صورت تلگرامی به شماره 09904553067 ارسال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار