رییس فدراسیون وزنه برداری:
رییس فدراسیون وزنه برداری از کیانوش رستمی به عنوان یکی از ارزنده ترین قهرمانان ورزشی کشور یاد کرد و گفت: این قهرمان نام آور امروز یکی از افتخارات وزنه برداری جهان است.
کد خبر: ۳۴۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 13 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، علی مرادی شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان کرمانشاه که با حضور وزیر ورزش و جوانان در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ورزش کرمانشاه از دیرباز مهد پهلوانان و قهرمانان نام آوری بوده است.
وی افزود: کیانوش رستمی یکی از ورزشکاران اخلاق مدار این استان است که پس از کسب مدال طلای رقابت های المپیک 2016 در کمال تواضع و فروتنی این مدال ارزشمند که سال ها برای آن زحمت کشیده بود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.
مرادی یادآور شد: اینکه چنین ورزشکاری در آن سطح از مسابقات و پس از یک رقابت بسیار سنگین و حساس، شهدای مدافع حرم را از یاد نمی برد ارزش بسیار بالایی دارد.
رییس فدراسیون وزنه برداری، تقدیم مدال طلای کیانوش رستمی به شهدای مدافع حرم را نشانه قدرشناسی جامعه ورزشی و خانواده وزنه برداری نسبت به خون پاک و مطهر شهدا دانست.
وی همچنین با تجلیل از پیشکسوتان ورزش کرمانشاه بخصوص برادران محبی در کشتی، افزود: این ورزشکاران که امروز گرد وغبار پیری بر چهره اشان نشسته روزگاری جزو بزرگان ورزش کشور بودند.
مرادی خاطرنشان کرد: خوب به خاطر دارم که برادران محبی چگونه با غیرت تمام روی تشک کشتی حاضر می شدند و با تمام توان از نام مقدس ایران دفاع می کردند.
رییس فدراسیون وزنه برداری در پایان با ابراز خرسندی از انتخاب مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان، وی را مدیری لایق و با درایت معرفی کرد و گفت: مطمئنم ورزش کشور در زمان حضور وی روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت.
در این مراسم از تعدادی از پیشکسوتان و ورزشکاران المپیک، پارالمپیک و جهانی استان کرمانشاه تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار