مدیر کل حج و زیارت لرستان :
مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: زائرین اربعین حسینی برای سفر به کشور عراق حتماً از راه قانونی و از طریق سازمان حج و زیارت اقدام کنند.
کد خبر: ۳۲۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 07 November 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان، "محمد خسروی" با اعلام این که پیش‌بینی می‌شود؛ بیش از 30 هزار لرستانی در همایش عظیم اربعین حسینی امسال شرکت کنند، افزود: برای بیش از ۱۴ هزار لرستانی ویزای کشور عراق صادر و تحویلشان شده است.
وی افزود: برای رفت و برگشت و حضور زائرین ایرانی در اماکن زیارتی از قبل توسط سازمان حج و زیارت تمهیدات لازم اندیشیده می‌شود و تمامی مسیرهای مورد نظر از لحاظ برقراری امنیت برای سلامتی و رفاه زائرین عزیز ایرانی توسط سازمان حج و زیارت مورد بررسی‌های دقیق انجام می‌گیرد.
 
 
محمد خسروي مدير حج و زيارت لرستان 
وی با تاکید بر این که کسانی که بدون ویزا از کشور خارج شوند؛ به عنوان مجرم محسوب خواهند شد، اظهار داشت: برای این افراد هیچ‌گونه خدمات حمایتی کنسولی انجام نمی‌شود.
خسروی گفت: تاکنون و در ایام گذشته تمامی کسانی که با هماهنگی با سازمان حج و زیارت به کشور عراق سفر نموده‌اند صحیح و سالم به کشور بازگشته‌اند.
وی با اشاره به این که تاکنون بیش از 20 هزار لرستانی در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir ثبت‌نام کرده‌اند. افزود: از زائران درخواست می‌کنم؛ ثبت‌نام و تحویل مدارک را به‌روزهای پایانی موکول نکنند و در سریع‌ترین زمان اقدام به تهیه گذرنامه و ویزا برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی کنند.
یافته
خبر: فرهاد داودوندی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار