کرمانشاه- کارگردان نمایش «دقایقی با رضا» که برگزیده جشنواره تئاتر رضوی شد، از اجرای عمومی این نمایش در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 31 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،سعید نوروزی از اجرای عمومی نمایش «دقایقی با رضا» به نویسندگی این نمایش را علی میرزا عمادی و کارگردانی سعید نوروزی در کرمانشاه خبر داد.

 وی گفت: این نمایش از فردا ۱۱ آبان در محل تئاتر شهر به اجرای عمومی در می آید و تا ۳۰ آبان ادامه دارد و مراسم افتتاحیه  آن با حضور مسئولین و هنرمندان به صورت رسمی فردا برگزار می شود.

نوروزی افزود: این نمایش طی روزهای مذکور به جز روزهای تعطیل راس ساعت ۱۶ در محل تئاتر شهر واقع در مجتمع فرهنگی و هنری انتظار به اجرا در می آید و علاقه مندان می توانند به تماشای آن بنشینند.

این کارگردان کرمانشاهی تصریح کرد: این نمایش پیش از این به عنوان برگزیده جشنواره ملی تئاتر رضوی معرفی شده و جوایز زیادی را به خود اختصاص داد.

وی در خصوص سایر عوامل این نمایش گفت: دراماتورژ، طراح و کارگردان این نمایش سعید نوروزی است و تهیه کنندگی و مدیریت تولید آن را شبنم مبارکی به عهده دارد و توسط گروه تئاتر کلهر کرمانشاه تولید شده است.

این کارگردان کرمانشاهی از تغییراتی در شیوه ی اجرای این نمایش نسبت به جشنواره رضوی خبر داد و گفت: ۲ نفر از بازیگران این نمایش در اجرای عمومی تغییر کردند و مدت زمان اجرا  نیز ۱۰ دقیقه کمتر شده است.

وی زمان اجرای این نمایش را ۷۰ دقیقه اعلام کرد و گفت: طراحی میزانسن این نمایش بر أساس طراحی صحنه ی آن بنیان نهاده شده و این اثر با بستری رئالیستی (واقع گرایانه) از شیوه های مینی مالیستی (کمینه گرا) و سمبولیسم (نماد گرایانه) در پیشبرد اهداف خود سود می برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار