فرماندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت ایجاد خدمات رفاهی برای همراهان بیماران سرطانی، خواستار راه اندازی مرکزی به نام 'همراه سرای' این دسته از بیماران شد.
کد خبر: ۳۲۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 30 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، فضل الله رنجبر روز یکشنبه در دیدار مجمع خیران سلامت استان و نماینده انجمن حمایت از بیماران سرطانی که در فرمانداری کرمانشاه انجام شد، اظهار کرد: بیماران سرطانی بیماران خاصی هستند که نیاز به مراقبت های ویژه دارند.
وی افزود: وضعیت خاص این دسته از بیماران می طلبد که یک و یا حتی چند همراه کنار آن ها حضور داشته باشند تا بتوانند به خوبی از آن ها مراقبت و نگهداری کنند.
رنجبر ادامه داد: همین مساله می طلبد تا خدمات رفاهی خوبی برای همراه بیماران سرطانی فراهم شود تا آن ها بتوانند هم خود استراحت کافی داشته باشند و هم از بیمارشان پرستاری کنند.
فرماندار کرمانشاه احداث همراه سرا برای بیماران سرطانی با کمک خیران در جوار بیمارستان امام رضا کرمانشاه را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر این اتفاق صورت بگیرد بخش قابل توجهی از مشکلات همراهان مرتفع می شود.
وی در پایان از خیران خواست نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند و اقدام لازم برای احداث این همراه سرا که کاری نیک و خداپسندانه است را انجام دهند.
در این جلسه همچنین اعضای مجمع خیرین استان نیز برای احداث و تجهیز همراه سرای بیماران سرطانی در صورت اختصاص زمین اعلام آمادگی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار