فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه عنوان کرد
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: کسانی که اقدام به حمل و نگهداری سلاح سرد در خودرو می‌کنند با برخورد قاطع پلیس انتظامی روبه‌رو می‌شوند.
کد خبر: ۳۲۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 30 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار داشت: کسانی که اقدام به حمل و نگهداری سلاح سرد در خودرو می‌کنند با برخورد قاطع پلیس انتظامی روبه‌رو می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه استفاده از سلاح سرد زیبنده شهروندان این استان نیست، ادامه داد: نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت و آرامش جمع‌آوری سلاح سرد در سطح شهر را به طور جدی در دستور کار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه به دستگیری 29 شرور در یک عملیات ضربتی در هفته گذشته اشاره کرد و متذکر شد: به دنبال درگیری‌ها که در برخی از محلات سطح شهر کرمانشاه به وقوع پیوست و موجب ناامنی شده بود، پلیس امنیت عمومی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد.

امان‌اللهی به کشف سلاح سرد و توقیف دو خودرو از مجرمان دستگیر شده اشاره و بیان کرد: 11 نفر از این تعداد که دستگیر شدند، از اراذل‌اوباش معروف و سابقه‌دار بودند که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار