مومیوند؛ مجمع خیران سلامت استان همدان طرح ساخت 110 واحد خوابگاهی برای رزیدنت های پزشکی را به منظور حل مشکل اقامتی پزشکان در دست اجرا دارد اضافه کرد: به زودی شاهد بهره برداری از 30 واحد از این مجموعه هستیم.
کد خبر: ۳۱۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 29 October 2016
فرماندار تویسرکان گفت: تشکل ها و سازمان های مردم نهاد در حوزه های مختلف نباید گرفتار سیاسی کاری شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ حبیب مومیوند در نشست هم اندیشی مجمع خیران سلامت شهرستان تویسرکان افزود: اگر تشکل های مردم نهاد به دلایلی همچون مسائل سیاسی به حاشیه بروند در حقیقت از هدفگذاری خود که ارائه خدمات به مردم است، دور می شوند.

وی بیان کرد: دولت یازدهم از ایجاد و گسترش تشکل ها و سازمان های مردم نهاد در بخش های متنوع استقبال می کند و آنها را در کنار و یاری رسان خود می داند نه در مقابل خود.

به گفته مومیوند دولت به تنهایی قادر به حل همه مشکلات در بخش های مختلف جامعه نیست و بی شک نیازمند حضور موثر و سازماندهی شده مردم است.

وی با اشاره به خدمات بزرگ دولت در قالب اجرای طرح تحول نظام سلاکمت خاطرنشان کرد: با وجود کارهای عظیمی که در قالب این طرح در سطح کشور صورت گرفت باز هم از ایجاد تشکل های مردم نهاد در حوزه بهداشت و درمان استقبال می شود.

فرماندار تویسرکان گفت: در سال جاری ساخت و بازسازی 32 مرکز بهداشتی شهری و روستایی با اختصاص اعتباری معادل 135 میلیارد ریال در شهرستان تویسرکان در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: به اثر بخشی فعالیت های مجمع خیران سلامت شهرستان تویسرکان اعتقاد داریم که باید نهایت بهره وری از آن در جهت حل مشکلات مردم در این بخش ایجاد شود.

مدیر مجمع خیران سلامت استان همدان نیز در این نشست گفت: مددکاری و یاری رسانی به بیماران نیازمند باید از سه ویژگی فعالیت عالمانه، هوشمندانه و موثر برخوردار باشد.

محمد صادق صبا افزود: اکنون مجمع خیران سلامت استان همدان با تعامل دیگر مجامع در شهرستان ها به دنبال کیفی سازی خدمات رسانی به مردم است و تنها به فکر ارائه آمار و بالا بردن کمی خدمات رسانی نیست.

وی با اشاره به اینکه مجمع خیران سلامت استان همدان طرح ساخت 110 واحد خوابگاهی برای رزیدنت های پزشکی را به منظور حل مشکل اقامتی پزشکان در دست اجرا دارد اضافه کرد: به زودی شاهد بهره برداری از 30 واحد از این مجموعه هستیم.

صبا اظهار کرد: مجامع خیران سلامت در سراسر استان باید با تشکیل اتاق های فکر و ایده پردازی، مشکلات حوزه بهداشت و درمان را اولویت بندی کرده و بر اساس آن به سمت جلو حرکت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد مجمع خیران سلامت تویسرکان با ترکیب جدید به قدری اقتدار اجرایی پیدا کند که شهرهای مجاور نیز برای دریافت خدمات به آن مراجعه کنند.

مجمع خیران سلامت شهرستان تویسرکان به عنوان یک تشکل مردن نهاد فعالیت خود را از سال 92 آغاز کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار