فرماندار اسلام آباد غرب، ملاک عزل و نصب مدیران در این شهرستان را عملکرد آنها دانست و گفت: به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان حامی مدیران توانمند خواهم بود.
کد خبر: ۳۱۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲ 17 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا افشین کریمی روز دوشنبه در جمع مدیران شهرستان اسلام آباد غرب افزود: در این شهرستان مدیرکلی که کارش خوب باشد عزل نمی شود بلکه مدیری که توان مدیریتیش ضعیف است و نمی تواند دستورات سازمانی را اجرا کند عزل می شود. 
وی با اشاره به تکفیک وظایف قانونی در حوزه عزل و نصب ها گفت: قانون در حوزه دولت مشخص است، عزل جزو اختیارات مدیر استانی است اما برای نصب باید مدیر استان با فرماندار شهرستان به توافق برسد، اگر اختلاف نظر پیدا کردند کمیته ای مرکب از استاندار، فرماندار و مدیرکل در خصوص اختلاف به وجود آمده تصمیم می گیرد. 
وی تاکید کرد قرار نیست تغییرات فله ای صورت گیرد و در مورد مدیران ملاک بهره وری است اما در مواقعی که فرد ارتقاء می یابد یا به دستگاه هم عرض می رود عزل محسوب نمی شود و انعطاف بیشتری اعمال خواهد شد.
فرماندار اسلام آباد غرب در ادامه با بیان اینکه مسوولیت ها گذراست و مهم این است که تا لحظه ای که هستیم در خدمتگذاری به مردم تلاش کنیم و آینده را به خدا واگذاریم از مسوولان خواست به شایعات توجه نکنند و تا آخرین لحظه با انگیزه مضاعف به خدمت خود ادامه دهند.
کریمی همچنین با اشاره به اهمیت سرشماری عمومی نفوس و مسکن افزود: سرشماری یک اقدام ملی است که همه ما فارغ از مسوولیت اداری به عنوان وظیفه ملی در آن مسوولیت داریم زیرا یکی از لوازم ضروری برنامه ریزی در کشور داشتن اطلاعات کامل از شرایط و استعدادهای کشور است.
وی با اشاره به اینکه مدیران باید الگوی قانونمداری باشند گفت: تا دغدغه های درونی نباشد قانون گریزی اتفاق می افتد اما زمانی که قانون مداری به یک اعتقاد قلبی تبدیل شود جامعه به سوی سعادت خواهد رفت.
کریمی با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع نیز اظهار کرد: همه ما برای این کار می کنیم که رضایت مردم را کسب کنیم چون معتقدیم رضایت خدا از دل رضایت مردم بیرون می آید اما این به معنای آن نیست که تکریم ارباب رجوع را کار خلاف قانون انجام دادن بدانیم بلکه اقناع مردم در خصوص کار مهم است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار