مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان:
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: جامعه ناشنوایان در استان، نیازمند توجه و عزم جدی مسئولین مربوطه را می طلبد و تلاش برای رفع مشکلات این عزیزان و کم کردن دغدغه آنان در دستور کار است.
کد خبر: ۳۱۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 11 October 2016
در مجمع انتخاباتی هیات ناشنوایان لرستان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، محمد خسروی به مدت چهار سال به عنوان رئیس و امیر امیری به عنوان دبیر جدید هیات ناشنوایان استان منصوب شد.

در این جلسه که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و جمعی از مسئولین ورزشی استان برگزار شد سیروس مومنی، امیر امیری و محمد خسروی به عنوان سه نامزد انتخاباتی این مجمع معرفی شده اند.

همچنین امیر امیری و سیروس مومنی با اعلام انصراف به سود محمد خسروی، وی با کسب 10 رای از یازده رای ممکن، ریاست جدید هیات ناشنوایان لرستان را بر عهده گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در ادامه این جلسه گفت: جامعه ناشنوایان در استان، نیازمند توجه و عزم جدی مسئولین مربوطه را می طلبد و تلاش برای رفع مشکلات این عزیزان و کم کردن دغدغه آنان در دستور کار است.

علی یاورعزیزپور ادامه داد: حوزه ورزش ناشنوایان در رشته های مختلف جزء بهترین ها بوده و باید فضای را برای گسترش و اشتیاق در بین جوانان ناشنوا را گسترش دهیم.

وی از توافق سه جانبه فدراسیون ناشنوایان، هیات استان و اداره کل ورزش و جوانان لرستان برای رفع مشکلات مالی این هیات خبر داد و گفت: تلاش برای میزبانی مسابقات در استان و حضور پررنگ ورزشکاران ناشنوا استان برای اعزام به مسابقات مختلف کشوری و بین المللی از دیگر برنامه های این اداره کل می باشد.

محمد خسروی رئیس جدید هیات ناشنوایان استان بیان کرد: هدف اصلی از شرکت در این مجمع خدمت رسانی به عزیزان ناشنوا بوده و طی یک برنامه چهار ساله بلند مدت و با استفاده از ظرفیت و توانمندی های ورزشکاران در تلاش برای کسب عنوان های قهرمانی برای لرستان هستیم.

لزوم توجه جدی به جامعه ناشنوایان در استان/حوزه ورزش ناشنوایان در رشته های مختلف جزء بهترین ها است 

در پایان از امیر امیری رئیس اسبق هیات ناشنوایان لرستان تجلیل شد.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با تفویض اختیار از رئیس فدراسیون ناشنوایان کشور مدیریت این جلسه را بر عهده داشت.

محمد خسروی رئیس جدید هیات ناشنوایان لرستان در حال حاضر مدیرکل سازمان حج و زیارت لرستان را بر عهده دارد.

برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار