مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه مطرح کرد:
مدیر کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، برنامه جشنواره دو روزه نمایش عروسکی کرمانشاه را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۹۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 04 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازمهر، جشنواره نمایش عروسکی در استان کرمانشاه صبح امروز در محل مجتمع فرهنگی و هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه واقع در پارک معلم آغاز شد.
این جشنواره طی دو روز برگزار و ۱۸ گروه از سراسر استان برای انتخاب ۵ برگزیده رقابت می کنند تا برترین ها به مرحله کشوری راه یابند.
مدیرکل کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برنامه های این جشنواره دو روزه را اعلام کرد و گفت: برنامه ها و اجراهای نمایشی جشنواره در اولین روز ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه آغاز شده و تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر ادامه داردو در این روز در دو تایم صبح و عصر ۱۳ گروه نمایشی اجرای برنامه ها خواهند داشت.
رضا موزونی افزود: جشنواره در دومین روز نیز با ۵ گروه نمایشی از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲ ظهر ادامه داشته و اختتامیه آن نیز بعد از ظهر همین روز یکشنبه ۱۴ شهریور برگزار و برترین ها و گروه های راه یافته به مرحله کشوری معرفی می شوند.
مدیرکل کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: «آن طرف پنجره»، «خودتو قبول داشته باش»، «پروانه بداخلاق»، «لافکادیو»، «یکی شیر آب آسمونو ببنده»، «غریبه و مرد کشاورز»، «غصه پپوچی»، «جنگ و زندگی»، «بوی سیب سرخ»، «چه می بینیم چه هست»، «کلوچه های خدا»، «قهر و مهر» و   «آن بالا این پایین» نمایش هایی است که در اولین روز از جشنواره عروسکی استان کرمانشاه به اجرا در می آید.
وی افزود: «دلم یک دوست می خواهد»، «قصه پروانه ها»، «گرگم و گله می برم»، «دیگ کهنه» و «نی لبک دوستی» دیگر نمایش های شرکت کننده در این جشنواره هستند که در دومین روز به روی صحنه می روند.
موزونی خاطر نشان کرد: ۳۳ گروه از سراسر استان در این جشنواره شرکت کرده بودند که پس از رقابت در مرحله شهرستانی ۱۸ گروه به مرحله استانی راه یافتند و از این تعداد نیز ۵ گروه بنابه سهمیه استان به مرحله کشوری می روند تا با گروه های شرکت کننده از سایر استان ها رقابت کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار