شاهین نوش آبادی:
معاون مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش ‌وپرورش با اشاره به ادامه یافتن ثبت نام از اتباع در مدارس تا پایان شهریور ماه گفت: امسال شهریه از دانش آموزان اتباع اخذ نمی‌شود و آنها باید همانند سایر دانش آموزان هزینه‌هایی چون کتاب و بیمه را بپردازند.
کد خبر: ۲۷۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 07 August 2016
شاهین نوش‌آبادی، با بیان اینکه ثبت نام از دانش آموزان اتباع از اواخر تیر ماه آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه دارد اظهار کرد: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، دانش آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی جاری همانند دانش آموزان ایرانی در مدارس ثبت نام می‌شوند و تنها هزینه‌هایی چون کتاب و بیمه را می‌پردازند.


وی افزود: امسال شهریه از دانش آموزان اتباع اخذ نمی‌شود و آنها کمکهای مردمی به مدارس را پرداخت می‌کنند.


معاون مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش ‌وپرورش با بیان اینکه در روزهای اخیر تنها هشت مورد گزارش تخلف از مدارس در خصوص دریافت شهریه به دست ما رسید گفت: با شش مدرسه متخلف برخورد شده است.

وی با اشاره به خدمات ارزنده دولت در این زمینه گفت: هزینه تحصیل دانش آموزان اتباع در ایران سالانه به 800 میلیارد تومان می رسد که در سال‌های گذشته حدود 30 میلیارد تومان آن از محل اخذ شهریه و سه تا چهار میلیارد تومان از محل کمک‌های کمیساریا تامین می‌شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار