پس از رقابت 183 ورزشکار از 30 استان کشور
رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان کشور گرامیداشت 3 هزار شهید خراسان شمالی با شناخت تیم‌ها و نفرات برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۲۷۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 06 August 2016

چهل و دومین دوره مسابقات جودوی قهرمانی جوانان کشور گرامیداشت 3 هزار شهید استان خراسان شمالی و انتخابی تیم ملی جوانان پس از دو روز با شناخت تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این رقابت‌ها با حضور آرش میر اسماعیلی نایب‌رئیس فدراسیون جودو و رقابت 183 ورزشکار از 30 استان کشور در مجموعه علیدخت بجنورد برگزار شد که در پایان و در نتایج تیمی تیم استان تهران با کسب چهار طلا و یک نقره در سکوی قهرمانی ایستاد.

تیم فارس با دو طلا و یک برنز در سکوی دوم ایستاد و تیم خوزستان با کسب یک طلا و دو نقره در سکوی سوم قرار گرفت.

همچنین تیم البرز با کسب یک طلا و دو برنز چهارم شد و تیم خراسان شمالی نیز در غیاب چهار ملی‌پوش خود که در اردوی تیم ملی به سر می‌بردند با کسب دو نقره و چهار برنز در سکوی پنجم این رقابت‌ها ایستاد و به‌عنوان تیم اخلاق این مسابقات نیز معرفی شد.

در نتایج انفرادی این رقابت‌ها و در وزن 55- کیلوگرم محمد رشنوانژاد و کیوان مهدی زاده از خوزستان اول و دوم شدند و محمد خسروی و حسین صدرات از خراسان شمالی و توابع تهران در سکوی سوم ایستادند.

در وزن 60- کیلوگرم محمدرضا صدیقی از البرز اول شد ، جعفر فیروزآبادی از خراسان رضوی در جایگاه دوم ایستاد و ابوالفضل محمودی و محمدرضا رضایی از مرکزی و خ شمالی در سکوی سوم مشترک ایستادند.

در 66- کیلوگرم سجاد حسین زاده از فارس صاحب گردن‌آویز طلا شد، محمد امیر قاضی‌زاده از خوزستان در جایگاه دوم ایستاد و امیررضا رضایی و رضا حاتمی از فارس و اصفهان به مقام سوم رسیدند.

در 73- کیلوگرم مهدی فتحی‌پور از فارس قهرمان شد، الیاس پاکدل نماینده خراسان شمالی به مقام دومی بسنده کرد و سینا سلطانی و امیرحسین طالبی از البرز و اصفهان به مقام سوم مشترک رسیدند.

در 81- کیلوگرم سبحان رسولی از تهران اول شد، میلاد فلاحیان از مازندران دوم شد و پرویز ولی زاده و شایان خیراندیش از خراسان شمالی و یزد در سکوی سوم ایستادند.

در 90- کیلوگرم رضا رضایی از تهران اول شد، حامد رشیدی نماینده خراسان شمالی به مقام دوم رسید و مسلم الهیار و جلال محجوب از گلستان و خراسان رضوی سوم مشترک شدند.

در 100- کیلوگرم سیاووش سوری و عرفان آقایی از تهران صاحب گردن‌آویز طلا  و نقره شدندو محمد خاکشور فاروجی از خراسان شمالی و عبدالوهاب وهابیان از خراسان رضوی به مدال برنز بسنده کردند.

در سنگین‌وزن و 100+ کیلوگرم نیز حمیدرضا ملک‌زاده از استان تهران اول شد و امیرحسین اخلاقی از توابع تهران در جایگاه دوم ایستاد، در این وزن فرزین شاهباز و دانیال طهماسبی از خ رضوی و البرز به مقام سوم مشترک رسیدند.

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در آیین افتتاحیه این رقابت‌های دوروزه و دیدار آرش میر اسماعیلی نائب رئیس فدراسیون جودو از خانواده شهید امیر سرتیپ تکاور دریایی ارتش محمدعلی صفا و گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار شهید استان ازجمله برنامه‌های شاخص فرهنگی این مسابقات بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار